ترفندهای افزایش بوی عطر
نوشته شده توسط : ادمین جهان صنعت گستر

اگر جزء کسانی هستید که علاقه زیادی به انواع عطر و ادکلن دارید و فکر می‌کنید برای اینکه ماندگاری عطر افزایش داشته باشد، باید عطر و ادکلن‌های گران قیمت بخرید، باید بگوییم این تفکر اشتباه است. شما با به کار بردن ترفندهایی برای افزایش بوی عطر می‌توانید تا چندین ساعت و گاهی تا چند تا روز بوی عطر خود را، هرچند معمولی باشد، ماندگار کنید. به جای اینکه برای خرید عطر و ادکلن هزینه گزافی بپردازید، بهتر است یک سری قواعد و اصول را رعایت کنید تا ماندگاری بوی ادکلن و عطر شما افزایش پیدا کند. اگر می‌خواهید بوی عطر شما ماندگاری فراوانی داشته باشد، بهتر است تا پایان این مقاله با ما همراه باشید تا یک سری ترفندهایی برای افزایش بوی عطر به شما آموزش دهیم.

عطر و ادکلن را روی پوست بدن اسپری کنید

اولین و موثرترین راه برای افزایش ماندگاری بوی عطر و ادکلن، اسپری کردن آن روی پوست بدن مخصوصاً روی مچ یا کناره‌های گردن است. برخی از افراد تصور می‌کنند برای اینکه بوی عطر و ادکلن آن‌ها بهتر جلوه دهد، باید آن را روی لباس خود استفاده کنند بهتر است بگوییم این تصور غلط است و اگر می‌خواهید ماندگاری عطر شما افزایش پیدا کند، باید مقداری از آن را روی پوست بدن اسپری کنید؛ پس اسپری نکردن عطر و ادکلن روی لباس و استفاده از آن روی بدن از جمله مهم‌ترین ترفندهایی برای افزایش بوی عطر است.

از اسپری مو برای موهایتان استفاده کنید

اسپری کردن مقدار کمی عطر روی موها نیز یکی دیگر از هوشمندانه‌ترین ترفندهایی برای افزایش بوی عطر است که ماندگاری آن را تا چند روز بالا می‌برد. در نظر داشته باشید شما نباید هیچگاه عطر و ادکلن را به صورت مستقیم روی موهایتان اسپری کنید، بلکه باید فاصله شیشه عطر و ادکلن را از موهایتان زیاد کرده و سپس این کار را انجام دهید. علاوه بر این، می‌توانید مقداری از عطر مورد نظر را نیز روی برس خود اسپری کرده و سپس اقدام به شانه کردن موهای خود کنید؛ این کار نیز می‌تواند

عطر و ادکلن را به نقاط گرم و نبض دار بدن بزنید

معمولاً نقاطی از بدن که نبض دارند، جزء نقاط و قسمت‌های گرم بدن به حساب می‌آیند و برای اسپری کردن عطر می‌توانند گزینه مناسبی باشند. در نظر داشته باشید نقاط گرم بدن واکنش بیشتری هنگام اسپری عطر از خود نشان می‌دهند و همین موضوع می‌تواند دوام و پخش بوی عطر را بالا ببرد. پس یکی دیگر از ترفندهایی برای افزایش بوی انواع عطر زنانه و مردانه، اسپری کردن آن به نقاط نبض‌دار مانند

• گردن

• مچ دست

• پشت زانوها

• قسمت داخلی آرنج

است. توصیه ما به شما این است که قبل از اسپری کردن عطر، در ابتدا مقدار کمی وازلین به منطقه مورد نظر بزنید؛ وازلین به دلیل اینکه یک محصول چرب و ماندگار است در نتیجه می‌تواند مثل مرطوب کننده عمل کرده و در نتیجه دوام عطر مورد نظر شما را بالا ببرد.

بلافاصله پس از حمام عطر بزنید

این نکته را به یاد داشته باشید که همیشه عطر و ادکلن روی پوست مرطوب و تمیز بیشترین ماندگاری را دارند، به همین خاطر، هنگامی که دوش گرفتید و از حمام خارج شدید، بهترین زمان استفاده از عطر و ادکلن است. استفاده از عطر مورد علاقه بعد از حمام یکی از محبوب‌ترین ترفندهایی برای افزایش بوی عطر است که حتی می‌تواند ماندگاری عطرهای معمولی و ارزان قیمت را تا چند روز بالا ببرد.





:: بازدید از این مطلب : 61
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 7 آذر 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: